تبلیغات
وبلاگ جهان بانه - پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران


درباره وبلاگ:

آرشیو:

آخرین پستها :

پیوندها:
آهنگ رپ
پیوندهای روزانه:

نویسندگان:

آمار وبلاگ:


Admin Logo themebox

پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

نوشته شده توسط:عاطفه جهاندیده
یکشنبه 30 مهر 1396-02:29 ق.ظ

پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

بازاریابی گردشگری : ( بازار یابی خدمات )

با وجود اینکه برخی از عناصر مهم بازاریابی کالاها و خدمات یکسان اند چند ویژگی کلیدی بازاریابی این دو حوزه را از یکدیگر متمایز می سازد . عبارتند از :

  • ناملموس بودن
  • تفکیک ناپذیری
  • تغییر پذیری
  • نا پایداری
  • فقدان مالکیت
  • جهانگردی یکی از صنایع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه ی این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
  • ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را به خود جلب کرد .
  • در تعریف فنی (WTO) : گردشگری عبارتست از فعالیت افراد برای استراحت کار و دلایل دیگر به خارج از سکونت معمول خویش سفر کرده که حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر یکسال باشد .

 

پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

نوشته پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران اولین بار در یک وی دو - خرید و فروش فایل پدیدار شد.

لطفا از لینک زیر دانلود کنید دانلود فایل

نظرات() 
تاریخ آخرین ویرایش:- -

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر